Fakturan kan du alltid hitta på din profil på hemsidan eller så kan du kontakta kundtjänst via telefon eller mail.
Krediten skall återbetalas i sin helhet alternativt lägst att betala enligt din faktura inom avtalad tid. Återbetalningen sker via din profil. Mer information om hur du betalar tillbaka din kredit hittar du i din faktura.
Nej, både ut och inbetalningar sker genom Trustlys betallösning som du når via din profil.
Trustly erbjuder bankbetalningar och överföringar på ett säkert, enkelt och snabbt sätt mellan konsumenter och e-handlare. Betalningar och överföringar med Trustly sker direkt. Det är alltid gratis att använda Trustly och kräver ingen registrering från dig som användare.

Trustly stödjer din favoritbank och du loggar in med samma uppgifter som du skulle använda för att logga in till din egen bank. Miljontals transaktioner på en europeisk nivå behandlas varje år genom Trustly, baserat på världens högsta säkerhetsprotokoll. Trustly är en säker och trygg betalningsmetod och ett betalningsinstitut med tillstånd från den Svenska Finansinspektionen, giltigt i hela Europeiska unionen. Du kan se deras tillstånd här.

Om du har några frågor angående en betalning kontaktar du Vivus kundtjänst i första hand.
Besök www.trustly.se för ytterligare information.

Ja, du kan betala tillbaka krediten när som helst inom avtalad tid.